RoboCop: Rogue City - Unfinished Business - Prime Directives Pack
Pakiet „Prime Directives” obejmuje oszronioną zbroję dla RoboCopa, alternatywny mundur policyjny dla Murphy'ego oraz nową broń OCP w wersji "scarlet": Cryo Cannon.