RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Pack
Pakiet „Alex Murphy” przeniesie cię w samo serce akcji, zapewniając jeszcze więcej emocji. Zawarto w nim następujące elementy: - Broń przyboczna „Strzelba OCP” - Uszkodzony pancerz bohatera pochodzący z pierwszej części filmu RoboCop (ozdoba) - Wersja „Prototype” pistoletu Auto-9 (ozdoba)