Robo-Fortune
Robo-Fortune została aktywowana!Robo-Fortune jest mechaniczną kopią Pani Fortune, stworzoną przez Lab 0 by zniszczyć Skullgirl. Co dziwne, ten cyfrowy sobowtór odziedziczył również po Pani Fortune zamiłowanie do beznadziejnych żartów słownych.Dzięki niesamowitemu wsparciu fanów Skullgirls, Robo-Fortune jest ostatnią z pięciu dodatkowych postaci ufundowanych w kampanii Indiegogo studia Lab Zero, które zostaną dodane do Skullgirls Encore. Robo-Fortune wyposażona jest we wszelkiego rodzaju zaawansowaną technologicznie broń, taką jak lasery, piły łańcuchowe, czy mysie pociski rakietowe. Cechuje ją oczywiście ta sama oszałamiająca animacja, której nie powstydziłby się żaden film pełnometrażowy, jak również świetna rozgrywka, do jakiej przyzwyczaiło nas Skullgirls i Lab Zero Games!