Risky Roads
Bieg przez ulicę to bardzo trudne zadanie dla małego kurczaka. Wiele bardzo szybkich samochodów i nieoczekiwanych przeszkód. Potrzebujesz dobrej reakcji, aby pomóc temu uroczemu maluchowi. Nie zapominaj, że ma on przyjaciół, którzy również chcą przejść przez ulicę.