Rise Eterna War
Rise Eterna War opowiada krwawą historię Arthbane'a, wielkiego generała, który poprowadził ostatnią obronę, aby uratować swoją ojczyznę Ars Rare przed trwającą obcą inwazją. Zagraj jako Arthbane, 10 lat przed wydarzeniami z Rise Eterna. Poprowadź kampanię Arthbane'a przeciwko okupacyjnej armii Athracian, balansując strategią i zasobami, aby pokonać przebiegłych rywali. Zwerbuj aż do 16 jednostek i odwiedź Kuchnię Polową, aby nakarmić swoje oddziały. Zjednocz 11 legendarnych bohaterów - zarówno nowych, jak i powracających ulubieńców - i stań do walki w ponad 40 misjach. Z naciskiem na innowacyjne połączenie rozgrywki, Rise Eterna War to strategia czasu rzeczywistego z mechanikami budowy talii i zarządzania zasobami. Zanurz się w historii ujawniającej wewnętrzne demony złożonego antybohatera, opłakującego upadek swojej ojczyzny. Przeżyj formowanie się legendarnego ruchu oporu podczas godzin mrocznej i emocjonalnie naładowanej opowieści.