RiMS Racing : Japanese Manufacturers Package Xbox One
Zestaw „Producenci japońscy” zawiera 76 części zamiennych, a także malowania i kombinezony kierowcy, które będą sukcesywnie dodawane do magazynu, umożliwiając ulepszanie motocykli Honda, Kawasaki, Suzuki i Yamaha. - Honda: 1 oficjalne malowanie + 10 części wyścigowych do motocykla CBR1000RR ABS 2019 - Kawasaki: 1 oficjalne malowanie, 1 kombinezon kierowcy + 10 części wyścigowych do motocykla Ninja ZX-10RR 2019 - Suzuki: 1 oficjalne malowanie, 1 kombinezon kierowcy + 10 części wyścigowych do motocykla GSX-R1000R 2019 - Yamaha: 1 oficjalne malowanie, 1 kombinezon kierowcy + 10 części wyścigowych do motocykla YZF-R1 2020 Zestaw elementów zawiera również 16 przednich i 16 tylnych opon Pirelli, a także 4 zaciski przednich hamulców Brembo Stylema do zamontowania we wszystkich czterech japońskich motocyklach.