Riders Republic Edycja Standardowa
OGROMNE WIELOOSOBOWE WYŚCIGI I EWOLUUJĄCA ZAWARTOŚĆ Rywalizuj z ponad 50 graczami i walcz, by dotrzeć do mety! Republika wciąż ewoluuje poprzez wydarzenia sezonowe, nowe dyscypliny i wyzwania. Zalicz rajdy ze zbieraniem, turnieje trików albo wyluzowane jazdy z ekipą. Zawsze jest jakiś powód, żeby dołączyć i dobrze się bawić w ogromnym świecie wieloosobowym! ODKRYWAJ TĘTNIĄCY ŻYCIEM, NIEPRZERWANY OTWARTY ŚWIAT W locie przełączaj pomiędzy rowerem, nartami, snowboardem lub wingsuitem, przemierzając ogromny świat ulic i ikonicznych parków narodowych USA: Yosemite, Zion, Bryce Canyon, Yellowstone i Grand Canyon. SPERSONALIZUJ SWOJĄ POSTAĆ Odblokuj liczne przedmioty kosmetyczne, od ikonicznych marek po legendarne stroje uliczne. Dopracuj swój wygląd i popisz się stylem gdy dominujesz na pagórkach i szlakach.