RIDE 6 - Deluxe Edition
Ciesz się jeszcze bardziej emocjonującą rozgrywką dzięki RIDE 6 - Deluxe Edition. Zamów w przedsprzedaży już teraz, a otrzymasz: - pełną wersję gry; - przepustkę RIDE 6 - Season Pass Vol. 1 z niesamowitą zawartością, która zostanie odblokowana, gdy tylko będzie dostępna; - pakiet RIDE 6 - Made in Japan Bikes Pack, w którym znajdują się dwa motocykle (Honda CBR 600 RR RM 2024 i Yamaha YZF-R1M 2024); - pakiet RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack, w którym czekają dwie maszyny (Ducati Panigale V4 S EM 2025 i Aprilia RSV4 Factory E5 2024). RIDE to życie W RIDE 6 nie chodzi tylko o wyścigi, ale przede wszystkim o to, kim się stajesz, siedząc na motocyklu. To tutaj pasja przekształca się w tożsamość, a każde zawody to okazja, by coś udowodnić. Czas pokazać sobie i całemu światu, co tak naprawdę znaczy być zawodnikiem. Zmagania nie tylko na asfalcie Zbierz i prowadź ponad 250 motocykli różnych rodzajów, w tym baggery i enduro. Zostaw za sobą asfalt i poczuj dreszcz emocji, mknąc w tumanach kurzu po nowych, off-roadowych trasach, aby jeszcze pełniej zrozumieć, co do zaoferowania ma rywalizacja na motocyklach. Dołącz do RIDE Festu Uhonoruj swoją miłość do jednośladów: rozpocznij karierę w atmosferze motocyklowego święta, wybierz własną ścieżkę i staw czoła 10 legendarnym mistrzom – od Caseya Stonera po Guya Martina. Każdy z nich zmusi cię do dania z siebie absolutnie wszystkiego podczas rywalizacji na różnych maszynach, trasach i w ramach różnych dyscyplin. Czy znajdziesz w sobie siłę i determinację niezbędne do zajęcia miejsca wśród legend? Pędź po swojemu Bez względu na to, czy chcesz opanować podstawy, czy szukasz prawdziwego wyzwania, gra RIDE 6 dostosuje się do twojego stylu gry. Tryb Arcade pozwala poczuć natychmiastowe emocje z jazdy, podczas gdy tryb Pro zapewnia pełną kontrolę i głębię symulatora. Dodatkowo dzięki Bridgestone Riding School będziesz w stanie dać z siebie wszystko podczas każdego wyzwania! Graj online bez limitów Ścigaj się online w ramach w pełni międzyplatformowej rozgrywki, zajmij miejsce na szczycie tabeli i zaprezentuj swoje spersonalizowane motocykle, kombinezony i kaski. Wszystkie elementy zawarte w przepustce Season Pass Vol. 1 zostaną wydane do grudnia 2026 roku.