RIDE 6 - Credits Multiplier
Chcesz zapełnić swój garaż jeszcze szybciej? RIDE 6 - Credits Multiplier zwiększa liczbę kredytów zdobywanych na koniec każdego wyścigu - kupuj za nie motocykle, części oraz elementy do personalizacji i jeszcze szybciej nadaj pożądany kształt swojej motocyklowej przygodzie. Ten dodatek DLC nie jest zawarty w żadnej przepustce Season Pass.