RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2
RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2 DLC pozwoli ci ścigać się na 7 najlepszych motocyklach z roku 2015, wyprodukowanych przez najbardziej znane firmy na świecie, m.in. Honda, BMW, MV Agusta i Suzuki!