RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1
RIDE - 2015 Top Bikes Pack 1 DLC pozwoli ci ścigać się na 7 najlepszych motocyklach z roku 2015, wyprodukowanych przez najbardziej znane firmy na świecie, m.in. Triumph, Kawasaki, Ducati, BMW i Yamaha!