Ride 2 Free Bikes Pack 8
"Pobierz zawartość do pobrania Free Bikes Pack 8 i dodaj do garażu dwa nowe modele! Produkowana od 2006 r. seria F800 obejmowała wiele modeli, w tym F800R. Ciężar własny 177 kg i silnik o mocy 87 KM przy 8000 obr./min sprawiają, że F800 R ma znakomite osiągi i jest wyjątkowo sterowny, zarówno w mieście, jak i na trasie. Połączenie lekkości i mocy sprawia, że modelu F800 R używa do swoich kaskaderskich popisów Chris Pfeiffer. Zmodernizowana wersja „Z” modelu GSR 750, w której myślą przewodnią było wykorzystanie kompaktowego, lekkiego czterosuwowego silnika GSX-R 750 o wysokiej wydajności w celu uzyskania szybkiego i zwrotnego motocykla naked. Osiągi na poziomie motocykla sportowego zachowano dzięki mocy 106 KM i momentowi obrotowemu 80 Nm przy 9000 obr./min. Nie zwlekaj! Pobierz bezpłatną zawartość i powiększ kolekcję!"