Ride 2 Exotic Bikes Pack
"Sześć motocykli specjalnych w wyjątkowej stylistyce! Husqvarna 401 Vitpilen 2015 Kompaktowy i zwrotny model „Biała strzała”, będący połączeniem minimalistycznej stylistyki i świetnych osiągów. Magni Australia 98 1994 Motocykl upamiętniający pozycję sukces zawodnika na tym modelu w 1990 r. w Wanneroo. Honda NR750 1992 Jeden z najbardziej rewolucyjnych motocykli w historii firmy Honda! Dzięki znakomitym osiągom Loris Capirossi ustanowił rekord szybkości 300 km/h wśród motocykli fabrycznych. Bimota Tesi 3D Race Cafe 2016 Tesi 3D Race Cafe — nowa interpretacja konstrukcji Tesi — to cafe racer, który dotrzymuje tempa motocyklom naked. Sartorie Meccaniche Belva 2015 Motocykl specjalny opracowany na bazie modelu 5000 Buell X1 Lightning. Mr Martini Ducati Flashback America 2015 Jedyny w swoim rodzaju motocykl, który możesz wypróbować, nawet jeśli nie mieszkasz w Kalifornii! Nie zwlekaj! Kup zawartość do pobrania Exotic Bikes Pack i podziwiaj sześć wyjątkowych motocykli!"