Ride 2 Booster Pack
"Chcesz jak najszybciej odblokować zawartość w Ride 2 i polepszyć swoje umiejętności? Nie zwlekaj! Z zestawem przyśpieszającym Ride 2 otrzymasz więcej kredytów w grze za każdy ukończony wyścig. Pobierz zestaw przyśpieszający Ride 2 i powiel swoją liczbę kredytów, aby szybciej wspiąć się na podium!"