Rhythm Towers
Muzyka to bijący puls Planety Rhapsody. Groovy melodie nieustannie przemykają przez niebieskie łąki, odbijają się echem po nawiedzonych pustkowiach i wyją nad skalistymi górami. Te muzyczne melodie chronią i podtrzymują tajemniczy AlgoRhythm, bez którego Planeta Rhapsody rozpadłaby się w cichą przepaść. Teraz AlgoRhythm jest zagrożone przez stworzenia, które zostały skuszone przez nadprzyrodzoną siłę do szaleństwa i potrzebują twojej pomocy. Jasne, jesteście tylko nieudanym zespołem pop z kosmosu, który nigdy nie odniósł sukcesu, ale do cholery, masz w sobie odwagę. I potrafisz trzymać rytm. Muzyka to twój świat – więc musisz go uratować. STWORZONE PRZEZ MUZYKĘ Stwórz swoją unikalną symfonię, układając wieże w różnych kolejnościach i pozycjach. Każda wieża rytmiczna, którą zbudujesz, dynamicznie dodaje nową warstwę muzyki do ścieżki dźwiękowej, dramatycznie zmieniając muzyczny krajobraz każdego poziomu. Odkrywając nowe środowiska, tańcz do nowych gatunków muzycznych o szerokich tempach i unikalnych stylach - od relaksującego Lo-Fi Hip-Hop po intensywny, pulsujący Drum n Bass. DOSKONAŁA HARMONIA RYTMU I OBRONY WIEŻY Użyj strategii, aby ostrożnie umieszczać i ulepszać swoje wieże rytmiczne. Patrz, jak stają się coraz potężniejsze, gdy intensywność ścieżki dźwiękowej wzrasta. Odblokuj nowe wieże rytmiczne, przechodząc przez żywą, obcą planetę, która reaguje na twoje rytmy w pomocny i niebezpieczny sposób. WSPÓLNE JAMOWANIE W TRYBIE CO-OP Zabierz przyjaciela w trybie Duet, przez kanapowy co-op lub rozgrywkę online. Podzielisz mapę na pół i weźmiesz odpowiedzialność za swoje terytorium? A może współpracuj i buduj wieże razem, podczas gdy druga osoba spowalnia creeps? Przyjaciel w potrzebie to prawdziwy przyjaciel! PRZYSPIESZ TEMPO Z SZALEŃCZYMI WROGAMI Każda fala przedstawia ci coraz trudniejszy atak rytmowstrętnych creeps. Szybko naucz się ich wzorców i unikalnych słabości, zanim staniesz twarzą w twarz z wymagającymi bossami, którzy sprawdzą twoje umiejętności strategiczne i rytmiczne do granic możliwości. Te same stare strategie nie zadziałają przeciwko nowym, groźnym typom creeps! TAŃCZ PO SWOJEMU Wybieraj spośród wielu grywalnych postaci, z których każda ma swoje unikalne umiejętności i osobowości. Wykorzystaj swoje zdolności spowalniania creeps jako dziwaczna 'Harmony', lub graj jako bardziej spokojny 'Riff' i skorzystaj z jego umiejętności zwiększających zasięg wież. Odblokuj nowe postacie z pomocnymi umiejętnościami, które zmienią sposób, w jaki możesz grać. Twoja planeta oddycha muzyką. Poczuj to, zbuduj to, groove z tym.