Przejmij stary osiedlowy serwis elektroniki i tchnij nowe życie w historie ukryte w zapomnianych urządzeniach. W RE:WIRE każde zlecenie obejmuje pełny proces serwisowy: wysłuchaj opisu usterki klienta, obejrzyj urządzenie, potwierdź awarię testami diagnostycznymi i dobierz właściwe narzędzia. Rozmontuj części w kolejności wynikającej z ich zależności; usuń brud, ślady utleniania i uszkodzenia kosmetyczne; napraw lub wymień wadliwe podzespoły. Złóż urządzenie, przeprowadź testy końcowe i oddaj je klientowi. Praca w warsztacie nie kończy się przy stole serwisowym. Zarządzaj zapasami, zamówieniami, finansami i kalendarzem; inwestuj zarobione pieniądze w nowe wyposażenie. Historie klientów i różne rodziny urządzeń rozwijają się podczas 30-dniowej głównej kariery. Po jej finale możesz dalej prowadzić warsztat w trybie nieskończonym. RE:WIRE to gra jednoosobowa działająca całkowicie offline. Obsługuje mysz, klawiaturę i kontrolery ze standardowym układem przycisków.