Revolutionary Spirit Pack
Oddaj się słusznej sprawie z zestawem Revolutionary Spirit! Zasiej strach w szeregach KAL w kampanii dzięki skórce do motocykla Red Skull i skórce do pistoletu Golden i przyśpiesz rozwój postaci w trybie kooperacyjnym Ruch oporu, otrzymując natychmiastowy dostęp do strzelby snajperskiej, lunety snajperskiej i zdalnie detonowanych ładunków wybuchowych.