Reverie: Sweet As Edition
PRZEZNACZENIE WZYWA NIESPODZIEWANEGO BOHATERA Ocal wyspę podczas dziecinnych wakacji. Gdy niespokojne duchy zagrażają bezpieczeństwu mieszkańców wyspy Toromi, Tai musi przedostać się przez lochy pełne niebezpieczeństw i różnorodne środowiska, aby duchy mogły zaznać spokoju. A wszystko to w czasie letnich wakacji! Reverie to pełna akcji gra przygodowa, która toczy się na fikcyjnej wyspie w Nowej Zelandii. Gra jest inspirowana legendą Maui'ego i Wielkiej Ryby, w której sam półbóg łowił ryby na Północnej Wyspie przy pomocy potężnego haka.