Return to Monkey Island
Return to Monkey Island to niespodziewany i ekscytujący powrót twórcy serii, Rona Gilberta, kontynuujący fabułę legendarnych przygodówek – The Secret of Monkey Island i Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge – i powstały we współpracy z Lucasfilm Games. Minęło wiele lat od czasu, gdy Guybrush Threepwood po raz ostatni stoczył bitwę ze swoim nemezis, piratem zombie LeChuckiem. Jego prawdziwa miłość, Elaine Marley, porzuciła urząd gubernatorki, a sam Guybrush jest niespełniony, ponieważ nigdy nie odnalazł Sekretu Małpiej Wyspy. Młodzi przywódcy piratów pod wodzą kapitan Madison odsunęli starą gwardię od władzy, Wyspa Melee podupadła, a znany biznesmen Stan trafił za kratki za „przestępstwa marketingowe”. Przekomarzaj się ze starymi przyjaciółmi i z nowymi postaciami na znajomych wyspach, które trafiły pod nowe, groźne przywództwo. Postaw żagle i wyrusz na pełne morze, aby odkrywać nieznane, wykaraskując się przy tym z tarapatów. Między Guybrushem a chwałą stoją tylko zmyślne łamigłówki, dziwaczne sytuacje i dewastujące riposty. Powrót przygodówkowego piractwa Nowa odsłona serii przenosi klasyczną rozgrywkę znaną z przygodówek point'n'click do współczesności, oferując nieustraszonym piratom rozwiązywanie łamigłówek i przemierzanie wysp za pomocą sprytnie przystosowanego, klasycznego sterowania. Kontekstowe interakcje, reaktywne drzewka dialogowe i łatwy w użyciu system ekwipunku sprawiają, że piractwo staje się proste. Odkryj archipelag przygód Przemierzaj przeważnie przyjazną Wyspę Melee – znajome miejsce, które trafiło właśnie pod nowy zarząd dający się we znaki twoim starym przyjaciołom i nowym znajomym. Odkryj zupełnie nieznaną Wyspę Grozy i mroźne Brrr Mudy, gdzie zawrzesz nowe sojusze i narobisz sobie nowych wrogów. Dzieło legendarnej ekipy Nowy rozdział serii Monkey Island to powrót jej legendarnego twórcy, Rona Gilberta, do którego dołączył wspierający go piórem Dave Grossman, kierownik artystyczny Rex Crowle (Knights & Bikes, Tearaway) oraz kompozytorzy: Peter McConnell, Michael Land i Clint Bajakian (Monkey Island, Monkey Island 2: LeChuck’s Revenge).