Retrowave bundle
Daj się ponieść fali nostalgii wyposażony w odważnie zaprojektowany, retrofuturystyczny sprzęt. Obok nowego stroju Night Rider otrzymasz nową skórkę pojazdu (Speedmaster Turbo) i trzy nowe schematy broni. Nie daj się zwieść barwnemu wyglądowi! Każdy, kto weźmie maczetę Blademaxx, rewolwer Vindicator 2000 lub karabin automatyczny Volkatronix za zabawkę, boleśnie się zdziwi. Niekwestionowaną gwiazdą jest tu Volkatronix. Zaprojektowany przez Tolgę i Fatina dla Volkana Dala, jest pierwszą w Dying Light bronią palną strzelającą elektrycznymi pociskami, co czyni z niego pozycję obowiązkową w twoim arsenale. Uwaga: żeby wykorzystać nową skórkę pojazdu, musisz posiadać rozszerzenie Dying Light: The Following.