Re:Touring (Windows)
Rozwiązuj interesujące łamigłówki i odkrywaj historię Luoni Energy. Re:Touring to gra logiczna z perspektywy pierwszej osoby, w której będziesz eksplorować opuszczone Centrum Kompetencji Luoni Energy i odkrywać historię tej placówki, przechodząc przez łącznie 26 różnorodnych poziomów. Korzystając z komputera w stylu retro, tworzysz wzory kolorów, by kontrolować takie elementy jak drzwi, platformy i lasery. Każdy mechanizm jest starannie wprowadzany, aby gra była dostępna dla każdego. Myśl poza schematy. Oprócz znanych elementów zagadek, sednem gry jest retro komputer generujący wzory kolorów. Na początku tworzysz tylko proste wzory, na przykład, aby otworzyć drzwi, ale w późniejszej fazie gry automatyzujesz wiele elementów jednocześnie, aby przedzierać się przez poziomy. Wyruszmy na przygodę. Eksploruj opuszczone Centrum Kompetencji Luoni Energy poprzez narrację środowiskową pomiędzy poszczególnymi zagadkami i odkrywaj historię Luoni Energy oraz ich motywacje. Dostępność. Oprócz różnych palet kolorów dla osób z upośledzeniem wzroku i zamkniętych napisów opisujących dźwięk, jest także system wskazówek, który podpowiada rozwiązanie aktualnej zagadki lub może ją całkowicie rozwiązać.