Resident Evil
Gra, która zdefiniowała gatunek survival horror powraca! Zobacz grę Resident Evil w zremasterowanej wersji HD. W roku 1998 zespół do zadań specjalnych został wysłany, by zbadać sprawę dziwnych zabójstw na obrzeżach Raccoon City. Po przybyciu na miejsce funkcjonariuszy zaatakowało stado krwiożerczych psów, zmuszając ich do ukrycia się w pobliskiej posiadłości. Jednak zapach śmierci ciężko zawisł w powietrzu. Trzeba walczyć o przetrwanie, mimo kurczących się zapasów.