Resident Evil Re:Verse
Uwielbiane postacie z serii Resident Evil walczą na śmierć i życie! Staw czoła innym graczom w sześcioosobowych bitwach trybu deathmatch. Nie zapomnij o przeraźliwych broniach biologicznych! Jeśli chcesz zawalczyć o zwycięstwo, musisz opanować umiejętności bohaterów i broń biologiczną! Uwaga: do gry wymagane jest konto CAPCOM ID. WAŻNE OGŁOSZENIE: Obsługa Resident Evil Re:Verse zakończy się CZERWIEC 29, 2025. Od tego dnia gra nie będzie już dostępna. Resident Evil Re:Verse i wszystkie powiązane DLC zostaną usunięte z dystrybucji MARZEC 3, 2025.