Resident Evil 0 — pakiet wszystkich strojów
Pakiet zawiera wszystkie dostępne stroje Rebeki i Billy'ego. [Rebecca]: S.T.A.R.S. 1996, S.T.A.R.S. 1997, S.T.A.R.S. Prototyp, Strój sportowy, Cheerleaderka, Pielęgniarka [Billy]: Wolf Force, Cody (Street Fighter) Uwaga: stroje dostępne są również osobno. Przed dokonaniem zakupu sprawdź wcześniej kupione stroje. Stroje nie mają wpływu na rozgrywkę. Można je zmieniać, korzystając z walizki dostępnej na ekranie stanu w sekcji z rzeczami osobistymi.