Resident Evil 0 — pakiet strojów 3
Ten pakiet zawiera stroje dla Rebeki: S.T.A.R.S. 1997 z gry Resident Evil: Director's Cut oraz strój sportowy z gry Resident Evil 2. Uwaga: te stroje dostępne są również w kompletnym pakiecie. Przed dokonaniem zakupu sprawdź wcześniej kupione stroje. Stroje nie mają wpływu na rozgrywkę. Można je zmieniać, korzystając z walizki dostępnej na ekranie stanu w sekcji z rzeczami osobistymi.