RESET-0: Architekt Entropii
RESET-0: Architekt Entropii to przyrostowy idle clicker o odbudowie rzeczywistości w kosmicznej skali. Wszechświat gaśnie w szumie, a ty jesteś tym, który nie godzi się na ten koniec. Entropia tylko rośnie. Gwiazda po gwieździe kosmos roztrwania swój porządek w szum i osuwa się ku śmierci cieplnej. Na tej granicy stajesz jako Architekt Entropii: odczytujesz wszechświat jako informację, zbierasz ją przez całą historię kosmosu i zmieniasz koniec w początek. Omega (Ω) to informacja, którą posiadasz. Stukaj w kwantowe fluktuacje, aby zbierać ją ręcznie, a potem buduj automatyzację, która produkuje dalej pod twoją nieobecność: twoja Ω rośnie nawet offline, postęp nigdy się nie zatrzymuje. Zbierz dość, a reset przestaje być końcem. Staje się projektem: kodujesz następny wszechświat i wybierasz stałe, z którymi się narodzi, od prędkości światła (c) po grawitację (G). PREMIUM GRA IDLE, KTÓRA CIĘ SZANUJE - Jednorazowy zakup — nigdy żadnych reklam - Bez liczników energii, bez paywalli, bez sztucznego czekania - Zarobki offline: produkuj Ω nawet przy zamkniętej grze - Aktywne klikanie i automatyzacja idle są ważne od początku do końca OSIEM KOSMICZNYCH FAZ - Odczytuj mikrofalowe promieniowanie tła i wydzieraj porządek z pierwotnego szumu - Zapalaj gwiazdy, eksploatuj je i przetwarzaj pozostałości po supernowych - Wykorzystaj promieniowanie Hawkinga z czarnych dziur dla ogromnej energii, spłacając swój dług entropii - Sprężaj galaktyki i uruchom komputer wielkości horyzontu zdarzeń - Zarządzaj śmiercią cieplną wszechświata i dotrzyj do Kuźni Resetu CO WYRÓŻNIA RESET-0 - Głęboki system prestiżu — każdy reset odbudowuje twoje podejście na mocniejszym fundamencie - Rozgałęzione trasy resetu zmieniają, które fazy zagra twój następny wszechświat - Specjalne fazy poboczne: obliczenia samoodnoszące i stabilizacja krzywizny - Wymiana Ech: handluj stałymi fizycznymi ze swoim ja z następnego wszechświata - Wspinaj się ku 10^122 Ω — realnemu limitowi informacji wszechświata, więcej niż googol (10^100) Spraw, by wszechświat się zapadł. Zachowaj, co zdobyłeś. Zaprojektuj lepszy i zacznij od nowa.