Rememoried
Rememoried to niezależna gra komputerowa, wirtualne miejsce, w którym wspomnienia przeradzają się w marzenia senne, a jedyna możliwa droga zazwyczaj prowadzi przez zapomnienie będące sposobem na dotarcie do kolejnych poziomów snów. Podstawowym elementem grywalności jest zdolność zapominania. Niektóre elementy otoczenia zmieniają się po tym, jak gracz odwróci wzrok lub podczas jego nieobecności i stają się nie tylko wskazówką, ale i samą drogą, którą gracz krok po kroku eksploruje zaliczając wzloty i upadki. Odnalezienie drogi prowadzącej do kolejnych poziomów zależy od jego spostrzegawczości i intuicji, które są nagradzane wraz z rozwojem sytuacji.