Red Pippy
Red Pippy to urocza dwuwymiarowa platformówka w stylu pixel art, która śledzi podróż małego czerwonego ptaszka, dążącego do spełnienia swojego największego marzenia: nauczyć się latać! Z każdym poziomem Pippy zdobywa nowe umiejętności, przemierzając barwne i niebezpieczne środowiska, skacząc po platformach i pokonując przeszkody, które przybliżają go do ostatecznego celu. Czy udowodni, że jest gotowy podbić niebo? Przygotuj się na podróż pełną słodyczy, przygód i wytrwałości w Red Pippy! Funkcje: * Nowe zdolności odblokowywane w miarę postępów w podróży małego ptaszka. * Klasyczny styl platformówki w pixel arcie. * 8-bitowa ścieżka dźwiękowa w stylu chiptune. * Ekscytujące wyzwania i kreatywni przeciwnicy wymagający umiejętności i precyzji. * 60 poziomów.