Red Bow
Red Bow to przyprawiająca o gęsią skórkę gra przygodowa typu top-down, gdzie wcielasz się w rolę Roh, młodej dziewczyny, która utknęła w dziwnym koszmarze pełnym przerażających potworów! Roh odkrywa, że utknęła w dziwnym świecie ponurych koszmarów. Pomóż jej odkryć swoją rolę badając przerażające otoczenie. Rozwiązuj zagadki i odkrywaj tajemnice w czasie tej przygody. Przedmioty, które znajdziesz podczas wędrówki zdecydują o tym, które zakończenie gry osiągniesz. Funkcje: * Zdecyduj o losach ludzi, w tym pustym świecie * Eksploruj otoczenie, aby rozwiązać zagadki * Zmierz się z przerażającymi upiornymi potworami * Dostępne są różnorodne zakończenia Gra zawiera sceny śmierci i samobójstw, dlatego nie zaleca się jej dla młodych odbiorców lub osób, które są wrażliwe na tego typu tematy.