Reckless Car Pack
Wzbogać swój garaż o trzy wyjątkowe maszyny! Gorbie: Ulubieniec fanów niekonwencjonalnych wozów wreszcie w grze! To cudo daje ogromną frajdę z jazdy i jeszcze większą z demolki! Blade: Prawdziwy amerykański wyścigowiec – ten muscle car z lat 80. wygląda jak demon prędkości nawet na parkingu! Stepvan: Z klasyczną furgonetką wprost ze świata popkultury zamiast lodów zaserwujesz rozwałkę! Ten zestaw DLC wchodzi w skład karnetu 2 sezonu.