REANIMAL: The Prisoner
Tarsier Studios powraca z nowym rozdziałem kooperacyjnego, przygodowego horroru REANIMAL. W tym DLC występuje dwóch zupełnie nowych bohaterów, Żołnierz i Więzień, którzy muszą przetrwać na zniszczonych wojną ulicach niegdyś znajomego miejsca i poradzić sobie w sytuacji, która odmieni ich życie na zawsze. Odkryj niewidziane wcześniej obszary świata REANIMAL – na piechotę i nie tylko – i przekonaj się, że choć wojna to piekło, niektóre przeżycia są jeszcze gorsze. „Prisoner” to pierwsze z trzech DLC do REANIMAL. Każde z nich stanowi kontynuację historii nowych bohaterów – Żołnierza i Więźnia.