Real Farm - Potato Pack
Najwyższa pora, aby poszerzyć wachlarz możliwości gry Real Farm! Czas na zestaw „Ziemniak”! Zestaw zawiera nowe maszyny i pojazdy potrzebne do uprawy ziemniaków. Wykonuj mnóstwo nowych zadań i zostań specjalistą od ziemniaków! ● Nowe uprawy: ziemniaki! ● Dwa nowe kombajny: Rival PH-4 oraz Rival PH-4X ● Pięć nowych dodatków umożliwiających sadzenie, kultywację oraz zbieranie plonów z pól obsadzonych ziemniakami ● Trzy nowe ciekawe pojazdy, Ebon Q-Bike, Hercules S-GT oraz Ebon SUV.