Razmi Challenges
Razmi ogarnęła nuda w wewnętrznym świecie Ajny więc obmyśliła szereg diabolicznych wyzwań, które mają upokorzyć jej najlepszą przyjaciółkę! By im sprostać, Ajna będzie musiała łączyć swoje umiejętności i pokonać własne graniczenia. Te wyzwania wystawią też na próbę jej umiejętność współpracy z kompanami bo w walce, zmierzą się z ogromnymi przeciwnościami. Na koniec czeka na nich nagroda! Tak przynajmniej twierdzi Razmi...