Rayman Origins: Enhanced Edition
Kiedy Rozdroża Marzeń zostają zaatakowane przez pełne furii mroktruny, Rada Wróżek wzywa Raymana na pomoc. Na pomoc Raymanowi rusza jego najlepszy przyjaciel, Globox, i dwójka przebiegłych czarodziejów – małaków. Ta niespodziewana ekipa musi przywrócić równowagę w świecie, zanim zniknie on niczym zły sen. PONADCZASOWA GRA PLATFORMOWA Pokonaj ponad 60 doszlifowanych poziomów, pełnych ukrytych ścieżek, ewoluujących zdolności i pamiętnych starć z bossami – od wielkiego różowego potwora z setkami oczu po nawiedzonego górskiego golema czy mięsożerna stokrotkę. Poluj na sekrety i elementy kolekcji, aby odblokować nowe nagrody i zaliczyć wyprawę. OSTATECZNE WRAŻENIA Ciesz się grą Rayman Origins jak nigdy dotąd – w rozdzielczości 4K, 60 FPS i współczesnymi ulepszeniami oraz nowymi funkcjami. Podczas przygody odkryj 60 ukrytych reliktów i śledź swoje postępy na chrapiącym drzewie. PEŁNE ŻYCIA ARCYDZIEŁO 2D Odkrywaj Rozdroża Marzeń ożywione wyjątkowym, ręcznie rysowanym stylem graficznym i barwną obsadą ponad 100 postaci, w zróżnicowanych, pełnych wyobraźni światach. WSPÓŁPRACA DLA 4 GRACZY Współpracujcie, rywalizujcie o nagrody i zmieńcie każdy poziom we wspólną, niezapomnianą przygodę, grając w kanapowym trybie współpracy dla 4 osób.