Rayman Legends Retold
Kup dowolną edycję Rayman Legends Retold w przedsprzedaży i odbierz ekskluzywny pakiet Hoodlum Havoc zawierający 2 kostiumy dla Raymana i Globoxa inspirowane grą Rayman 3: Hoodlum Havoc. Zawartość: Podstawowa wersja gry + Rayman Origins: Enhanced Edition. Zagraj w odważną, nową wersję docenionej platformówki, pełną nowej zawartości i zwrotów fabularnych. Kiedy tajemniczy złoczyńca szerzy spaczenie na Rozdrożach Marzeń, ruszaj do tych uroczych krain solo lub w trybie kanapowej współpracy dla nawet 4 graczy i zagraj w dynamiczną przygodę z widokiem z boku, gdzie każde potknięcie i niespodzianka jeszcze bardziej rozpętują cudowny chaos. CZYSTA RADOŚĆ PLATFORMOWA Skacz, szybuj i zadawaj ciosy w światach pełnych uroku i zachwycających niespodzianek. Masz ochotę na zmianę tempa? Zanurz się w niezapomnianych etapach muzycznych, w których każdy ruch musisz zsynchronizować z rytmem, aby poczuć niezapomniane emocje. NOWA I POPRAWIONA ROZGRYWKA Zanurz się w tętniącym życiem świecie, odtworzonym w oszałamiającej grafice. Bogaty wybór ikonicznych poziomów powraca, wraz z tajemniczą szóstą krainą i 4 nowymi etapami muzycznymi. Wskocz na grzbiet epickiego smoka i sprawdź swoje umiejętności w Jaskini Prób. NOWE SPOJRZENIE NA EPICKĄ OPOWIEŚĆ Dołącz do Raymana i przyjaciół w ich najbardziej ambitnej przygodzie w historii. Zmierz się z nowym wrogiem, robiącym kłopoty w krainie podziemi. Dubbingowane przerywniki filmowe i rozszerzona ścieżka dźwiękowa Christophe'a Hérala i Granta Kirkhope'a ożywiają tę wyprawę i łączą oryginalne motywy z nowymi kompozycjami. 4 GRACZY, LEGENDARNA FRAJDA Rozegrajcie całą przygodę w trybie współpracy na kanapie dla nawet 4 graczy, zróbcie wyścig o lumy albo strącajcie się nawzajem, żeby zebrać wszystkie małaki. Kung futbol również powraca, z ulepszonym sterowaniem, premiami i modyfikowanymi zasadami dla wielu godzin zaciekłej rywalizacji. ZAWIERA RAYMAN ORIGINS: ENHANCED EDITION Odkryj (na nowo) platformowy klasyk, teraz z grafiką 4K, nowymi elementami kolekcji i nagrodami, a także licznymi poprawkami istniejących funkcji. Dostęp do funkcji online wymaga połączenia z Internetem oraz konta Ubisoft i konta Microsoft.