Rayland
Skieruj promień światła do celu na coraz trudniejszych izometrycznych planszach! Mieszkańcy Raylandu potrzebują energii z Domusu, żeby przetrwać. Do jej transportu używają Reflektusów, specjalnych urządzeń odbijających promienie do innych Domusów. Twoją misją jest pomóc mieszkańcom Raylandu przetransportować energię Domusu przez kolejne poziomy. W tym celu musisz prawidłowo ustawiać Reflektusy i obracać je w taki sposób, żeby promień energii dotarł do Domusu. Rayland stawia przed graczem coraz trudniejsze wyzwania polegające na pokierowaniu promieniem światła na izometrycznej planszy z jednego punktu do drugiego. Emiter i odbiornik światła są stacjonarne. Twoim zadaniem jest ustawienie specjalnych lustrzanych paneli w taki sposób, aby skierować promień światła do celu. Rozgrywka jest prosta, ale poziom trudności rośnie z każdą kolejną planszą. Czy pokonasz je wszystkie?