Rayland 2 (Xbox)
Przekieruj promienie świetlne w 50 podchwytliwych etapach izometrycznej gry logicznej! Witaj w Rayland. Mieszkańcy tej wyspy wykorzystują do przetrwania energię pochodzącą ze specjalnych wiązek laserowych, a do transportu tej energii używają czegoś, co nazywa się kostkami powtarzającymi. Twoim zadaniem jest pomóc mieszkańcom Rayland przenieść energię z nadajnika, znanego jako Domus, przez różne krainy, odbijając wiązki laserowe do celu. Aby to osiągnąć, musisz prawidłowo ustawić kostki powtarzające i obrócić je tak, aby promienie energii dotarły do odbiornika odpowiadającego ich kolorowi. Rayland 2 to pozycyjna gra logiczna rozgrywana na obracanym polu z widokiem izometrycznym. Różne typy bloków i sztuczki sceniczne muszą być wykorzystane do przekierowania promieni laserowych i trafienia w zamierzone cele. Wyzwanie i złożoność poziomów stopniowo rosną w 50 etapach!