Ray of Sunshine
Widzicie ten zadziorny uśmiech i zaciśnięte pięści? To znak, że do przygody dołącza najmłodsza z rodzeństwa, uzbrojona w wyjątkową broń i gotowa, by wydeptać własny szlak. Zdeterminowana, by udowodnić, że potrafi sama o siebie zadbać. Za uroczą buzią kryje się spryt, szybkość i precyzja, których przeciwnicy powinni się obawiać!