RAW - Realms of Ancient War
R.A.W. - Realms of Ancient War - to nowa gra hack'n'slash fantasy RPG, która przeniesie Cię na kontynent ogarnięty wojną! Przejmij kontrolę nad potężnym wojownikiem, mrocznym magiem lub mistrzem złodziei i rzuć się w wir fantastycznej misji pełnej akcji! W wybuchowej grze typu hack'n'slash (akcji/ RPG) R.A.W. możesz samodzielnie lub w trybie współpracy z przyjacielem pokonać wiele poziomów równie bogatych, co zróżnicowanych, pełnych zabójczych bestii i oszałamiającej akcji. Zdobywaj doświadczenie w toczonych brutalnych walkach, ograb martwe zwłoki twoich wrogów z broni i magicznych przedmiotów i rozwijaj moce swojego bohatera! Naucz się nowych umiejętności i jeszcze bardziej niszczycielskich czarów. Kiedy opanujesz poziom mistrzowski niektórych z nisz, będziesz móc zadawać oszałamiające zniszczenia i dziesiątkować swoich wrogów! W trybie (lokalnej) współpracy możesz zaprosić przyjaciela do pomocy w twojej misji. Koordynacja i praca zespołowa okażą się niezastąpione w eksterminacji przeważających hord nieprzyjaciół!