Ravva and the Phantom Library
Przyzywaj moce magicznych towarzyszy, aby opanować sekrety światów nawiedzonej księgi i znaleźć drogę do domu! Wciel się w rolę młodej adeptki przywoływania o imieniu Ravva i wezwij 4 wyjątkowych towarzyszy, próbując uciec z koszmarnej biblioteki Phantom Library! W tej platformówce retro z przewijaniem ekranów w bok możesz wejść do świata nawiedzonych ksiąg w dowolnej kolejności i pokonać mistrza każdej księgi, zanim staniesz twarzą w twarz z tym, który kontroluje bibliotekę. Możesz także ponownie wejść do już oczyszczonych ksiąg, aby odkryć nowe sekrety i ukończyć etapy wykraczające poza pokonanie bossa, co może nawet odblokować specjalne zakończenie gry dla najbardziej oddanych przywoływaczy! Zainspirowana 8-bitowymi klasykami gatunku, gra Ravva and the Phantom Library łączy w sobie sprytne projekty poziomów z żywą grafiką pikselową i precyzyjnym sterowaniem, aby oddać hołd tym klasykom, oferując jednocześnie nowe, świeże doznania. Urocze postacie, płynne animacje i łamigłówki wypełniają 7 wymagających etapów! Wybierz jeden z 3 poziomów trudności, aby spersonalizować swoje wrażenia.