Ravva and the Cyclops Curse
Uwolnij moc przyzywania, aby pokonać lorda cyklopów w 8-bitowym stylu retro! Przyjmij rolę młodej adeptki sztuki przyzywania, Raavy, która korzysta z mocy swoich 4 unikatowych towarzyszy w desperackiej walce z lordem cyklopów! Gdy matka Raavy nagle zostaje pozbawiona swojej mocy przyzywania i pada ofiarą okropnej klątwy, Raava musi stawić czoła wyzwaniom, aby ją uratować i przywrócić pokój w swojej ojczyźnie. Przemierzaj ciemne lasy, ponure pustkowia i straszne komnaty zamkowe, korzystając z talentów swoich nietypowych podobiecznych, aby rzucać czary i usuwać przeszkody. Bezlitośni poplecznicy lorda cyklopów będą próbowali powstrzymać Raavę za wszelką cenę, ale z odpowiednią dozą sprytu i determinacji uda się jej osiągnąć cel! Inspirowana 8-bitowymi platformówkami gra Ravva and the Cyclops Curse łączy w sobie ciekawy design poziomów z żywą grafiką pixel art oraz precyzyjnym sterowaniem, składając hołd klasycznym tytułom z tego gatunku i jednocześnie oferując nowe, świeże podejście. Zachwycające postacie, płynna animacja i zagadki stanowiące wyzwanie dla szarych komórek wypełniają 10 etapów prowadzących do zamku lorda cyklopów. Odkryj ulepszenia, dodatkowe punkty i sekrety ukryte na Twojej drodze!