Ravenswatch - Mercenaries Skin Pack
Wyraź siebie dzięki pakietowi skórek Mercenaries – ekskluzywnej kolekcji 5 bardziej mrocznych i odważnych stylizacji dla 5 Twoich ulubionych bohaterów. * Królowa Śniegu – Jej Wysokość buntuje się w tej nowej zimowej stylizacji, uzbrojona w lodowe sztylety starannie wykute, aby rzucać nimi w najgorsze koszmary Reverie. * Fletnik – kto wezwał lekarza dżumy? Stań się Czarną Śmiercią, nosząc strój ociekający zielonym szlamem. Nawet szczury będą podążać za Tobą w tej nowej roli! * Aladyn – a co, gdyby najlepsi złodzieje byli piratami? Ubrany w bandanę i uzbrojony w bułat przekształcony w szable, Aladyn ma w sobie coś z Karaibów. * Sun Wukong – Król Małp przekształca się w ninja cieni, nakładając czarny kaptur i zręcznie posługując się nową, wspaniałą pałką. * Geppetto – czy zaufałbyś temu Geppetto jako wędrownemu kupcowi? Ubrany w ten strój snycerz zamienił skrzynię na plecak wypełniony osobliwościami i… Hammer-Lantern!? Zdobądź te nowe stroje w menu wyboru bohaterów i przenieś aurę prawdziwego najemnika na pole bitwy, gdzie królują tylko spryt i przetrwanie.