Ratshaker Supporters Pack
Ratshaker – pakiet wsparcia DLA NAJWIERNIEJSZYCH. DLA OBŁĄKANYCH. DLA POTRZĄSAJĄCYCH. Jesteście z nami od pierwszego pochwycenia drżącą ręką aż po ostatni, desperacki uścisk. Łączy nas potrząsanie, cierpienie i zrozumienie. Pakiet wsparcia jest dla tych, którzy wierzą w nasz produkt. Dla wybrańców, którzy chcą pójść o krok dalej i wesprzeć nas na drodze do szaleństwa. CO TU SIĘ STAŁO? * SIEDEM NOWYCH SKÓREK – są groteskowe i wspaniałe. I tak niemoralne, że aż w głowie się nie mieści. * CZYSTA KOSMETYKA – nie ma wzmocnień, premii ani innych forów. Tylko szczur, który wygląda i brzmi tak, że możesz kiedyś pożałować tej decyzji. * PRZYMIERZE – to nie zwyczajny dodatek. To pakt. Ten zakup zobowiązuje. Odtąd będą nas łączyć nierozerwalne więzy. Stajesz za czymś, na co decydują się tylko najodważniejsi. Poznajesz to, co niepojęte. NASZA WDZIĘCZNOŚĆ. NASZA POKUTA. POD OSŁONĄ NOCY NIE PRZESTAJEMY TWORZYĆ. Ekrany rozświetla chory blask naszego wynaturzonego tworu. Nie wiemy już, kiedy kończy się dzień, a zaczyna noc. Bez przymusu pracujemy w znoju, urzeczywistniając najbardziej przerażające wytwory naszych umysłów. Twoje wsparcie podsyca nasze szaleństwo. W nieskończoność tworzymy i potrząsamy – nie mamy innego wyboru. Dziękujemy ci. Kochamy cię. I boimy się ciebie. PORA ZRZUCIĆ SKÓRĘ.