Rash
Przejmując kontrolę nad Rashem, dostajesz do dyspozycji kopniaki, buty z ćwiekami, taran, kulę na łańcuchu oraz szokujące szyderstwa. Nie widząc na horyzoncie Czarnej Królowej, zmęczony speedrunami z klasycznych gier, Rash nieproszony wdarł się do Killer Instinct, zdecydowany siać spustoszenie we własnym stylu.