Raptor Evolution: Vectoraptor DLC
Przekształć swojego raptora w futurystycznego drapieżnika dzięki skórce Vectoraptor, neonowej bestii napędzanej czystą energią i precyzją. Wzmocnij swoją podróż cennymi zasobami, które przyspieszą twoją ewolucję i dadzą ci przewagę nad każdym wrogiem, który odważy się stanąć na twojej drodze. Dzięki temu DLC odblokujesz: - skórkę Vectoraptor - 300 mięsa - 20 mutagenu - 450 gemów Uwolnij swój pełny potencjał i odzyskaj miejsce na szczycie łańcucha pokarmowego.