Raptor Boyfriend: A High School Romance
Doświadcz satyrycznego dramatu z lat 90 i poszukaj miłości w ostatnim roku szkoły średniej! Wciel się w Stellę, nastolatkę, która przenosi się do małego miasteczka, aby odkryć, że jest to tajemna społeczność dziwnych stworzeń. Chce dopasować się do reszty w ostatnim roku szkoły średniej i znaleźć nowych przyjaciół... z nadzieją na miłość. Ale to zadanie nie będzie proste. Pokieruj decyzjami i interakcjami Stelii w graficznej, ręcznie rysowanej przygodzie z dramatami i komicznymi sytuacjami. Zdobądź przedmioty kolekcjonerskie, zapamiętując kluczowe szczegóły z konwersacji z osobami, które ci się podobają. Wśród możliwych obiektów uczuć prym wiedzie trójka nastolatków o dziwnej naturze. Daj się oczarować Day, magicznej wróżce i artystce o niskiej samoocenie. Ale uważaj na jej straszną eks, która jest duchem, i najwyraźniej wzięła sobie za cel odstraszanie Stelli! Nawiąż kontakt z przyjacielem z dzieciństwa, Taylorem, tajemniczym sasquatchem grającym na gitarze, który chce unikać dramy panującej w zespole. A może spotkasz się z Robertem, zabawnym dinozaurem uwielbiającym pojeździć w błocie? Nigdy nie wiesz, kiedy będzie chciał cię sprankować. Próbuje żyć w teraźniejszości, ale przeszłość go dogania. Dokonuj wyborów: do kogo zadzwonić do szkoły, kogo podrzucić na końcu, kogo rozweselić podczas dni wolnych... dzięki temu określisz, z kim nawiążesz bliższą relację. Jak będziesz spędzać cenne dni Stelli?