Rally-X Skin
Odpicuj Pac-Mana! Udaj się wraz z nim w szaloną pogoń po samochodowym świecie Rally-X! Od nieznośnych duchów po soczyste owoce, wszystkie twoje poziomy zostaną przerobione w stylu Rally-X! Daj się ponieść specjalnej aranżacji nostalgicznej melodii i zagraj w grę PAC-MAN Championship Edition DX+ w zupełnie nowej oprawie audiowizualnej! W tym dodatku znajdują się postacie, grafiki i muzyka z klasycznej gry popularnej w latach 80., Rally-X!Dodatek został zawarty w zestawie i edycji All You Can Eat.