Rainbow Six Siege - Pakiet Legenda
Do Rainbow Six Siege dołącza Solid Snake! Zawartość Pakietu Legenda: - Operator: Solid Snake - Epicki pakiet operatora 3D - 1200 Kredytów R6 Ten pakiet jest dostępny tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie! Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy i przedmioty kosmetyczne, w tym malowania broni i skórki operatorów. Ten pakiet nie podlega zwrotowi.