Rainbow Six Extraction - przedmioty do zamówienia przedpremierowego
Zamów przedpremierowo, a otrzymasz dodatkowo pakiet Orbitalne Zanikanie! Pakiet ten zawiera uniform oraz osprzęt głowy Orion (dostępny wyłącznie dla Finki i Liona), uniwersalne malowanie broni - Odparowanie oraz ozdobę - Lądownik. Wszystkie przedmioty mają epicki poziom rzadkości.