Rainbow Six Extraction - Pakiet Toksyczny Dotyk
Odblokuj uniwersalne malowanie broni Toksyczny Dotyk oraz Odbiorca, osprzęt głowy Toksyczny Dotyk oraz uniform (tylko dla Alibi), wraz z ozdobami Globus oraz Anioł Stróż. Treści te są dostępne po nabyciu gry Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction Deluxe Edition.